top of page

BRENG DATA TOT LEVEN

Services and Software for Actionable CX Insights

eXperience Insights Architecture

Feedback Business Quality Opinion Servic

Closed Loop Feedback

Een effectieve en geïntegreerde feedback loop, brengt de stem van zowel klanten als medewerkers in het hart van de organisatie en voorziet alle stakeholders van een continue stroom aan "actionable" operationele en tactische inzichten.

​

Living-Data ontwerpt, integreert en implementeert feedback loops ter ondersteuning van integraal CX Management.

Market Research Marketing Strategy Busin

Strategisch Onderzoek

CX- en merkstrategieën kunnen niet bestaan ​​zonder diepere inzichten in de motivatie van zowel klanten als werknemers. Onderzoek moet worden geïntegreerd met strategische doelen en bestaande data om maximale waarde te leveren.

 

Living-Data ontwerpt en voert onderzoek uit, dat de eXperience-strategie voedt en integreert met feedback loops.

CYS Blauw.JPG

Krachtige software

CYS biedt de beste software ter wereld voor het verzamelen, samenvoegen en visualiseren van  inzicht in klant- en bedrijfsdata. Implementatie van de juiste software is de sleutel tot succesvol CX Management.

www.cys.group

​

Living-Data implementeert en integreert CYS software en biedt daarnaast zowel training als coaching. 

SERVICES
ABOUT
Science Molecule DNA Model Structure, bu

OVER LIVING-DATA 

Living-Data helpt organisaties met het tot leven te brengen van data en de ‘return on data investment’ te verhogen. In deze tijden van "eXperience" wordt het gat tussen beschikbare data en gebruikte data alleen maar groter. “Insights Architecture” neemt de strategische doelstellingen als uitgangspunt en combineert dan verschillende databronnen om ervoor te zorgen dat alle relevante stakeholders in de organisatie op het juiste moment de juiste ‘actionable insights’ ontvangen.

​

Expertise

Living-Data biedt een unieke combinatie van kennis en ervaring op het gebied van strategische marketing, klant- en medewerkersbeleving, marktonderzoek, feedback, rapportage en digitalisering. Op basis van deze expertise, creëren en implementeren we een ‘eXperience Insights Architectuur’ die op dagelijkse basis de CX strategie bedrijfswijd ondersteunt.

   

eXperience Insights Architecture

Klantinzicht, transactionele feedback, medewerkersbetrokkenheid, BI, CRM, al deze bronnen voorzien het dagelijkse CX Management van informatie. Onafhankelijk van hoe groot of CX ‘kundig’ de organisatie is, Living-Data zorgt ervoor dat de data waarin je investeert waarde toevoegen en dus de ROI leveren waar je naar opzoek bent.

​

Activiteiten

Activiteiten van Living-Data bestaan uit de ‘alignment’ van onderzoek met strategie en merk, de opzet en uitvoering van feedbackprogramma’s en/of marktonderzoek, de integratie van verschillende databronnen, analyses op (bestaande) data, de omzetting van data naar bruikbare stuurinformatie, dashboards, rapportage, training, coaching en inspiratiesessies.

WAT KLANTEN ZEGGEN

LD%20BG06_edited.jpg

Pim van der Bomen

Living-Data heeft met de implementatie van closed loop feedback een belangrijke bijdrage geleverd aan de strategie van WVDB

LDBG05_edited.jpg

Dankzij de integratie van strategisch onderzoek en klantfeedback die Living-Data heeft uitgevoerd, is Port of Amsterdam steeds meer een klantgericht bedrijf aan het worden

LD BG04.jpg

Dave Timmers

Living-Data heeft met gebruik van de CYS software,  visueel sterke en inzichtelijke dashboards gebouwd voor de klanten van Nuchter

Stefanie Meltzer

What people say

KLANTEN

CLIENTS
CONTACT

CONTACT

Vragen 

Voor vragen of inlichtingen kan je bellen naar:  

+31 648 763 772 of het onderstaande formulier invullen

Stuur ons een bericht

Hartelijk dank voor je bericht!

Postadres

Bunuellaan 14

1325PL, Almere, Netherlands

 

info@living-data.nl

Tel: +31 648 763 772

​

Mail voor een offerte: jeroen@living-data.nl

bottom of page