BRENG DATA TOT LEVEN
Services and Software for Actionable CX Insights
eXperience Insights Architecture
Closed Loop Feedback
Een effectieve en geïntegreerde feedback loop, brengt de stem van zowel klanten als medewerkers in het hart van de organisatie en voorziet alle stakeholders van een continue stroom aan "actionable" operationele en tactische inzichten.
​
Living-Data ontwerpt, integreert en implementeert feedback loops ter ondersteuning van integraal CX Management.
Strategisch Onderzoek
CX- en merkstrategieën kunnen niet bestaan ​​zonder diepere inzichten in de motivatie van zowel klanten als werknemers. Onderzoek moet worden geïntegreerd met strategische doelen en bestaande data om maximale waarde te leveren.
Living-Data ontwerpt en voert onderzoek uit, dat de eXperience-strategie voedt en integreert met feedback loops.
Krachtige software
CYS biedt de beste software ter wereld voor het verzamelen, samenvoegen en visualiseren van inzicht in klant- en bedrijfsdata. Implementatie van de juiste software is de sleutel tot succesvol CX Management.
​
Living-Data implementeert en integreert CYS software en biedt daarnaast zowel training als coaching.
OVER LIVING-DATA
Living-Data helpt organisaties met het tot leven te brengen van data en de ‘return on data investment’ te verhogen. In deze tijden van "eXperience" wordt het gat tussen beschikbare data en gebruikte data alleen maar groter. “Insights Architecture” neemt de strategische doelstellingen als uitgangspunt en combineert dan verschillende databronnen om ervoor te zorgen dat alle relevante stakeholders in de organisatie op het juiste moment de juiste ‘actionable insights’ ontvangen.
​
Expertise
Living-Data biedt een unieke combinatie van kennis en ervaring op het gebied van strategische marketing, klant- en medewerkersbeleving, marktonderzoek, feedback, rapportage en digitalisering. Op basis van deze expertise, creëren en implementeren we een ‘eXperience Insights Architectuur’ die op dagelijkse basis de CX strategie bedrijfswijd ondersteunt.
eXperience Insights Architecture
Klantinzicht, transactionele feedback, medewerkersbetrokkenheid, BI, CRM, al deze bronnen voorzien het dagelijkse CX Management van informatie. Onafhankelijk van hoe groot of CX ‘kundig’ de organisatie is, Living-Data zorgt ervoor dat de data waarin je investeert waarde toevoegen en dus de ROI leveren waar je naar opzoek bent.
​
Activiteiten
Activiteiten van Living-Data bestaan uit de ‘alignment’ van onderzoek met strategie en merk, de opzet en uitvoering van feedbackprogramma’s en/of marktonderzoek, de integratie van verschillende databronnen, analyses op (bestaande) data, de omzetting van data naar bruikbare stuurinformatie, dashboards, rapportage, training, coaching en inspiratiesessies.
WAT KLANTEN ZEGGEN
Pim van der Bomen
Living-Data heeft met de implementatie van closed loop feedback een belangrijke bijdrage geleverd aan de strategie van WVDB
Dankzij de integratie van strategisch onderzoek en klantfeedback die Living-Data heeft uitgevoerd, is Port of Amsterdam steeds meer een klantgericht bedrijf aan het worden
Dave Timmers
Living-Data heeft met gebruik van de CYS software, visueel sterke en inzichtelijke dashboards gebouwd voor de klanten van Nuchter
Stefanie Meltzer
KLANTEN
CONTACT
Vragen
Voor vragen of inlichtingen kan je bellen naar:
+31 648 763 772 of het onderstaande formulier invullen
Stuur ons een bericht
Postadres
Mail voor een offerte: jeroen@living-data.nl